The coolest daddy in planet

Sunday, October 25, 2009

..berakhirnya penantian Tok Mat ke Tanah Suci


Selamat Jalan Tok Mat... akhirnya penantian Tok Mat hampir 2 tahun ntuk ke tanah suci telah terjawab. Aku menerima SMS dari kakak mengatakan yang Tok Mat akan berangkat pada 30-Oct-2009. Mengapa Lembaga Tabung Haji (LTH) bagi  a very short notice....kurang seminggu dari tarikh berangkat. Memang tak patut..kesian kat Tok Mat. Tak sempat aku  nak menghantar.



Adakah ini menjadi telah menjadi kebiasaa pada LTH?. Mungkin kes Tok Mat ni tak seteruk bakal haji yg lain yang mungkin terima notice kurang dr 24 jam??? ada ke??..kalu kena kat aku mau aku saman LTH juta juta. Bukan apa...kalau ini disebabkan kelemahan pengurusan LTH, kenalah tengok kat mana nak kena improvekan, biarpun kes macam ni tak banyak dan ini dikira kes yang terpencil.


Aku kesian ke Tok Mat. Dia frust giler last last year..tunggu punya tunggu sampai raya haji tak juga terima apa2 berita dari LTH. Kesian gak ke ayam, itik & kambing tak pasal2 kena lelong sampai kosong reban pasal Tok Mat dah kofiden sgt yg dia akan berangkat ke Mekah...yer la sapa nak jaga pets dia sepeninggalan dia ke Mekah.


Apa2 pon harapnyer tiada lagi pertukaran jadual penerbangan...Selamat Jalan Tok Mat. semoga mendapat haji yang mabrur.


Kami doakan semoga Tok Mat sihat walafiat dan pulang dengan selamat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails