The coolest daddy in planet

Friday, October 23, 2009

Helo, Aku pon ada blog!

Teruja dengan macam-macam blog kat alam siber ini, aku pon nak tumpang sekaki untuk memblog & menyebok di alam maya ni. Dengan first entry ini maka dengan rasminya aku telah menyertai dunia blogging yang boleh ketagihan ini (betol ke??)...Bertambahlah lagi 1 blog dalam bermilion-millions blog yag dah sedia ada sekarang.


Ada ke yang nak melawat & membaca blog ni???


Kalau tak de orang melawat pun tak pe kerana ia cuma personal space untuk mengumpul  pengalaman harian dalam mengemudi sebuah keluarga.


Mungkin boleh menjadi iktibar atau paling tidak sebagai hiburan untuk anda semua.


OK, Selamat membaca & mengomen!

Apa macam aku punya blog set-up, mengancam tak?


3 comments:

  1. I'm the first...of course..giler ke aku ni..comment kat entry sendiri?

    ReplyDelete
  2. Selamat dtg ke dunia blog,
    selalu2lah update blog ok;)

    ReplyDelete
  3. Cik wanie, tq tq tq. u r the first person comment dlm blog yg berumur kurang dr 48 jam ni...heheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails